2009. október 5., hétfő

Ez is még egy nyári hír: Múzeumban a metrónk!

Augusztusban kaptam egy kedves tanítványomtól az alábbi levelet, amit most ti is olvashattok.

"Jó napot Kati néni!

Csak gondoltam megosztom Kati nénivel, hogy a Ganz metrót a Kőér utcai kocsiszínből átvitték Szentendrére. De csak a 400-as szerelvényt. Én is ott lehetettem a kísérésen. Ha érdekli Kati nénit, mutathatok pár képet, amiket fotóztam.


Tessék elképzelni, a 6 metró kocsiból csak egyet akarnak megtartani: a 400-ast. A többit szét akarják vágni. De reméljük, nem fogják, ugyanis írtak a metrósok az Örökségvédelmi hatóságnak már. Egy képet küldök ízelítőként.
Tessék írni, ha kell még kép!

Csókolom! További szép nyarat!
Üdv: B. Z."

Ennyit a mi metrónkról: ma múzeumi tárgy. Azonban túl rossz mégsem lehetett, ha arra érdemes, hogy a múzeumba kerüljön.
Az én kérdésem: Ha már a múzeum a sorsa a magyar metrónak, akkor miért nem az egész szerelvény?








És a múzeumi hely:

1 megjegyzés:

Metrós írta...

Kezét csókolom Kati néni!

Én egy nyugdíjas metróvezető vagyok(2003.óta)aki még vezette az Önök (és a BKV)Ganz metróját!
Egy Metrós fórumon találtam az önök blogjáról szóló bejegyzést!
Hálás vagyok,hogy az Önök kezemunkájának gyümölcsét "élvezhettem"!
Gyönyörű szép képeim vannak róla nekem is a számítógépemen!
Életem egy kis darabja ez a szerelvény!
A műegyetem filmes körének interjút is adtam a Ganz-Metróról!

Üdvözlettel:Windisch Ferenc
ny.metróvezető