2009. június 10., szerda

Kedves Ganzosok, MÁVAG-osok, Ganz-MÁVAG-osok!

Még egyszer Piliscsaba-Klotildliget!


Sajnos, nem használjátok a „megjegyzés” rovatot, a 185 főből csak ketten oldották meg eredményesen ezt a feladatot. Ezért kénytelenek vagyunk idemásolni néhány mondatot, levelet azok közül, amit május 16-a után írtatok – csupán az archiválás kedvéért. Igazán jól estek a szép szavak, de a célunk most az, hogy megmutathassuk ezen az oldalon mindenkinek azt az oklevelet, amit ennek a szép napnak a kitalálója, Nyári Pista kapott a találkozón. Nélküle valóban nem jöhetett volna létre ez a nap, és nagyon köszönjük, hogy kitalálta nekünk.

Először az idézetek:

„Szervusztok!
Köszönöm lehetőségét annak, hogy részt vehettem a 165 éves találkozón.
Szerintem emberfelettit teljesítettetek. Minden jelenlévő elragadtatással beszélt a szervezésről!
Azt hiszem, hogy azok kedvéért, akik most nem jöttek el, és már jelezték, hogy megbánták a távolmaradást, jövőre is szerveznetek kell egy hasonló találkozót.
Kiss Béla”

„Nagyon szépen köszönjük. KÖSZÖNJÜK , HOGY OTT LEHETTÜNK, ÉS EGY ÉLETRE VALÓ ÉLMÉNYBEN LEHETETT RÉSZÜNK. Üdv: Menyhárték”

„Köszönjük a rendezést, jól éreztük magunkat, várjuk a folytatást. Üdv: Nemes Márton”



„Nagyon jól sikerült találkozó volt. Köszönjük a szervezést, és a szervezéssel járó sok munkát, a kis ismertető lapot. Ha mód van rá, ezt ahogy hallottam, szívesen akár évent megismételhetnénk. Dobos Katalin”

„Kedves Szervezők, Kati és Pista!Még nem volt alkalmam megköszönni Nektek és minden szervezőnek a jól sikerült találkozót, és azt az igazán remek „A mi Ganzunk” oldalt a 400 képpel és a sok érdekességgel. Már több régi Ganz-osnak elküldtem, aki nem tudott most eljönni. Remélem jövőre ők is ott lesznek. Nagyon jó volt a találkozó. Még egyszer köszönet érte. A munkátokhoz további sok sikert kívánok. Üdvözlettel: Unger Károlyné”

„Kedves István! (Nyári Istvánnak) Hálás szívvel köszönöm a lehetőséget, hogy a szombati összejövetelen részt vehettem. Nagyon jól éreztem magam és jó volt újra látni a régi munkatársakat. Amennyiben hasonló lesz, úgy kérlek, értesítsél, hogy amiben tudok, segíthessek. A Kövesdi Pityunak is megírtam. Beazonosítás végett küldöm a képemet, mert hát sokan voltunk, és nem emlékezhetsz mindenkire. Szép napokat, jó egészséget! Szeretettel: Steller Ibolya”


„Szia! (Szász Lajosnak)
Böngésztem egy kicsit. Mind hülye, aki nem volt Piliscsabán. Én is! Gratulálok a szervezőknek. Köszi a tájékoztatást! Üdv: Mné Zólyomi Juli”

Íme Nyári Pista oklevele:


Most pedig amit annyira vártok!
Két kis link!
Az egyik Pólya Tibi fényképeihez vezet (ő volt, aki "hivatásszerűen" fotózott), a másik pedig Bús Pali találkozós képeihez.

http://picasaweb.google.com/buspal/GanzBuli2009#

Kellemes időtöltést, jó nézegetést!

Nincsenek megjegyzések: