2010. május 9., vasárnap

Kedves Barátaink!

Egy szívhez szóló megjegyzést kaptunk a 2009. október 5-i "Ez is még egy nyári hír: Múzeumban a mertónk!" bejegyzésünkhöz. Most ezt megosztjuk veletek:

"Kezét csókolom Kati néni!

Én egy nyugdíjas metróvezető vagyok (2003.óta), aki még vezette az Önök (és a BKV) Ganz metróját.
Egy Metrós fórumon találtam az önök blogjáról szóló bejegyzést!
Hálás vagyok, hogy az Önök keze munkájának gyümölcsét "élvezhettem"!
Gyönyörű szép képeim vannak róla nekem is a számítógépemen!
Életem egy kis darabja ez a szerelvény!
A műegyetem filmes körének interjút is adtam a Ganz-Metróról!

Üdvözlettel:Windisch Ferenc
ny.metróvezető"












Személyes levelezésünkből szeretnénk még megosztani veletek Feritől néhány mondatot, mert örömmel és boldogsággal töltött el, amikor olvastuk. Reméljük, nektek is ilyen öröm lesz ez a néhány sor!

"2003-óta vagyok a BKV metró nyugdíjasa,és abban az időben amíg a "G2" rendszeresen közlekedett,délutánonként Én is vezettem,miután külön vizsgát tettem e jármű vezetésére.

Mondanom sem kell,utána nagyon nehéz szívvel ültem másnap az orosz metró kontrollere mögé!
Megküldöm e levél mellékleteként, néhány birtokomban levő G2-es fényképet.
Nagyon sajnáltam,mikor szétszedték,és a 400-ast elvitték Szentendrére,mert addig legalább zárt helyen tárolták. Már maga a leselejtezés is fájdalmasan érintett,a 2000-es évek elején."
Az utolsó teljes kép a vonatról

Az alábbi linken találjátok meg Windisch Ferenc metrós képeit!

http://picasaweb.google.com/amiganzunk/WindischFerencKepei?feat=directlink

Aminek nagyon-nagyon örültünk, olyan képek is a birtokában vannak, amelyek a "szülőhelyen" készültek! Köszönjük!









Látogassatok el a  http://freeforum.hu/metro oldalra is! Csodaszép metrókat láthattok!
És egy cikk olvasásra:

1 megjegyzés:

Koday László írta...

Örömmel láttam a "Mi metrónk"-ról készült fotókat, olvastam a volt metro kocsi vezetőjének bejegyzését.
Személyes élményem a Metro-val kapcsolatban, hogy ennek a fényezését, feliratozását és minden egyéb festői munkák végzését nekem volt szerencsém irányítani a Ganz Járműgyárban!!! anno...
Koday László